COOKIES DAY 🐃 - Dia dos Biscoitos é assim na época da COVID-19.
Aguardando a dança da Salomé em "Jesus" #RECORD . Com a autoestima no estômago.
Solitário ou individualista não importa o que conta é que eu me banco! 😘 🍵🥨

Cookies, Cookies which ones to make? Cookies, Cookies which ones to bake? Is it oatmeal for him? sugar for me? Ooh! these jam ones look scrumptious (in the picture) you see? Will it be bran for momma, or peanut butter for sis? Oh, I could cook them all and someone's favorite still miss [...] I could wash, and I could dust & sweep and mop , till i'm dead, but alas, if you watch, I'll be baking instead because I have cookies in my head. Cookies, Cookies, which ones to make Cookis, Cookies, which ones to bake?









Sempre eternizo os meus momentos. Lembro da época em que não era possível nem comprar uma bolacha papaguara (bolacha de motor-, aquela dura que a gente molha no café antes de morder ☕). Tudo passa e eu VENCI GRAÇAS À DEUS. 🙏

Comentários

Postagens mais visitadas deste blog